Kontakt

 

Deja-Art tel. 601925078

+48 223718716
+48 601925078

Wyślij wiadomość

Formularz kontaktowy

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Opinie o DESOFT Deja Włodzimierz Maciej na honeste.pl

 

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i spisanie protokołu uszkodzenia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 601925078 (opł. jak za połączenie lokalne).

W przypadku zaginięcia przesyłki, jeżeli to możliwe, wysyłamy ponownie zamówiony produkt lub niezwłocznie zwracamy całą wpłaconą kwotę. Nie ponosisz z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty i w zależności od tego adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Możesz skorzystać z gotowego formularza w formacie PDF dostępnego na stronie Sklepu.
  2. Reklamowane produkty o wartości powyżej 100 zł powinny być odesłane przesyłką ubezpieczoną do pełnej wartości. Pozostałe, o wartości do 100 zł mogą być odesłane dowolną przesyłką rejestrowaną bez ubezpieczenia.
  3. Po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy (łącznie z kosztami przesyłki).
  5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i niezwłocznie odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.


Reklamowany produkt należy odesłać na adres: 

DESOFT Maciej Deja
ul. Książenicka 106
05-825 KADY

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@deja-art.pl lub telefonicznie: +48 601925078. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Formularz do pobrania: reklamacja.pdf

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt należy odesłać na adres:

DESOFT Maciej Deja
ul. Książenicka 106
05-825 KADY

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Wyślij pocztą zwykłą lub elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza, który można pobrać ze strony sklepu.
  2. Odeślij zakupiony produkt na adres podany powyżej. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  3. Możesz dołączyć do przesyłki dowód zakupu odcięty od załączonej ulotki, w którym możesz podać numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy i ewentualnie przyczynę zwrotu.
  4. Jeżeli do Twojego zamówienia były dołączone kupony rabatowe, możesz je zatrzymać i wykorzystać w przyszłości.
  5. W ciągu 24h zostanie dokonany zwrot pieniędzy w taki sam sposób, w jaki dokonałeś płatności. W przypadku płatności przy odbiorze, należność zwrócimy przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu (termin realizacji 3-4 dni robocze). W przypadku płatności przelewem, należność zwrócimy na rachunek nadawcy płatności (termin realizacji następny dzień roboczy). Płatności elektroniczne zostaną zwrócone za pośrednictwem odpowiedniego operatora, wybranego w trakcie składania zamówienia. Możesz również wskazać w oświadczeniu sposób zwrotu należności, inny niż płatność za zamówienie.

 

Formularz do pobrania: odstąpienie od umowy.pdf

Sklep jest w trybie podglądu

Deja-Art płatności PayUDeja-Art płatności elektroniczne eCardDeja-Art płatności elektroniczne PayPal

Copyright © 2011-2014 Deja-Art

Click Shop | Hosting home.pl